Pozycjonowanie stron internetowych to wiele prac, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie strony www na podstawie w przybliżeniu 200 różnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji przesądza o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają m.in. jakość contentu, prędkość ładowania, a także linkowanie (off-site oraz on-site).
Wyszukując w przeglądarce Google jakieś słowo, internaucie ukazuje się wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na szukane zapytanie. Jakie strony wyświetlają się w wynikach na topowych pozycjach? Najczęściej te, których zawartość jest dobrze wypełniona poprawnymi frazami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest również szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), właściwie wykonane kodowanie, jak również ilość linków prowadzących do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego podmiotowi zewnętrznemu?
Google systematycznie dostraja algorytm, w związku z tym zaleca się powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów profesjonalistom. Trafnym wyborem będzie agencja SEO mająca kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, ale też tworzenia stron oraz copywritingu. Zlecając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również zwiększą przychód firmy.
Pozycjonowanie w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do dużej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do administratorów stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Decydując się dowolną działalność niewyobrażalne jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, jednak nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o pozyskanie nowych klientów. Wedle szacunków prawie 97% klientów poszukuje online opinii o lokalnych markach, co jasno wskazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]