Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

W tym miejscu otrzymasz odpowiedź na pytanie, czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Polecamy posłuchać podpowiedzi specjalistów.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita właściwie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak np. Bing, DuckDuckGo lub Yahoo, wciąż liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to łatwe bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej firmy SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez cykliczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza także, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą wymierne efekty dopiero po paru miesiącach pracy.