Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Złóż wizytę w agencji reklamowej Kraków - tu skorzystasz z usług profesjonalistów.

Działania reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy agencji marketingowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów świetnie orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, folderów, stoisk targowych czy billboardów. Agencja marketingowa napisze też ciekawe, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Instagram, Twitter i Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów bądź sympozjów wymagających często wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytej ze sobą i kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]