Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

Personal branding, czyli proces budowania silnej marki własnej, to dziś jeden z najważniejszych elementów rozwijania własnego biznesu bądź też kreowania swojej kariery zawodowej. Osobista marka nabiera coraz większego znaczenia, a…

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież,…

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Popularność internetu oraz komfort użycia go w celu wyszukania potrzebnych artykułów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo…

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Aby konsument dostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę www, lecz także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść…

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i…

Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?

Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i…

Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Działania reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie swoich…

Komu zlecić tworzenie stron internetowych?

Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Tworząc witryny internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach klientów – gdy nawigacja na stronie będzie…

Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?

Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do…

Czy optymalizacja stron jest skuteczna?

Wydałeś krocie na swoją stronę www, jednak ta nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w…