Personal branding, czyli proces budowania silnej marki własnej, to dziś jeden z najważniejszych elementów rozwijania własnego biznesu bądź też kreowania swojej kariery zawodowej. Osobista marka nabiera coraz większego znaczenia, a…
Promocja, reklama, marketing
Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież,…
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa
Popularność internetu oraz komfort użycia go w celu wyszukania potrzebnych artykułów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo…
PBN – co to jest i jak z niego korzystać?
Aby konsument dostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę www, lecz także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść…
Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści
Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i…
Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?
Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i…
Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media
Działania reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie swoich…
Komu zlecić tworzenie stron internetowych?
Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich projektów. Tworząc witryny internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach klientów – gdy nawigacja na stronie będzie…
Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?
Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do…
Czy optymalizacja stron jest skuteczna?
Wydałeś krocie na swoją stronę www, jednak ta nie zachęca nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w…